Van az a dolog...

Van az a dolog...

Lány a Tinderről!

2018. november 10. - Beherowka

Hol is kezdjem?

Nos aki még nem ismerné a Tindert annak elmondom, nem maradt le sok dologról. Kedves olvasó te nyilván tudod ha eléd dob egy csajt/férfit, és tetszik akkor jobbra húzod, ha nem akkor balra ha meg nagyon bejön neked akkor felfele. De vigyázz kedves olvasó mert csak napi egy lehetőséged van mivel nem fizettél elő a prémiumra és nyílván, akkor fogja bedobni a jó csajt miután te már elhasználtad.

Így megy ez!

Történt egyszer főhősünk életében, hogy kipróbálta ezt az alkalmazást mentek is ám a jobbra huzogatások meglettek a matchek (mikor ő is jobbra húz párba álltok) és ráírt a csaj, a CSAJ!! Na most mi legyen? ilyen még nem volt.. írjunk neki szépet kedveset, de ne túl sokat. és ne cseszd el. Nem cseszte el még! Teltek a hónapok beszélgettek. Találjunk ki egy nevet így azért mégis csak barátságosabb. Legyen... Fruzsina... megszavaztuk...  éljen a demokrácia. Találkozni akartam Fruzsival, de nem lehetett. Sok mindent tudni akartam róla élőben, de nem engedte egyszerűen nem akart találkozni félt vagy én nem is tudom, na mindegy. Akkor most  mi legyen vele? ne beszéljünk többet vele jó őtlet. És ez az a pont ahol elcseszte...

Így megy ez!

Le is töröltem, Egyből gondoltam a francnak se kell még egy ilyen eset csak az volt a baj, hogy minden nap láttam Facebookon úgy azért nehéz elfelejteni a dolgot. Teltek a hónapok egyedül éreztem megint magam gondoltam leszedem megint, de most csak kizárólag a vicc kedvéért megérte!!! vagy mégse?

Egy kis háttértörténet:

Munkámból adódóan sokat utazok és főleg a szerb határszakaszon. (nem ott lakok egyébként)  és egyik éjszakás műszakomban ráírtam egy lányra na ő belevaló csaj okos, kedves (velem), utazgat, fényképezik, sportol kicsit sokat is, kis hobbitka no nem a talpa véget hanem mert olyan magas. Ha magadra ismertél akkor szia! ezt most vagy elküldtem neked vagy magadtól találtál ide amihez grat. Bocsi ezt le kellett írnom. Na szóval akkor mi a gond? Mert, hogy biztos van, mindig van! A gond az, hogy Szerbiában él ami azt jelenti, hogy kb rohadt messze.

Így megy ez!

Akkor mihez kezdjek? beszélgetni jó vicceseket  mond néha nem értem a latin szövegeit, de egye fene ennyi belefér. Megdicsért a napokban hogy milyen jó, hogy van valaki akivel csak úgy el tud beszélgetni.... remek... én meg félig szerelmesen itt vagyok írom ezt. Azt nem mondhatom neki, hogy legyen valami mert felesleges kinn él, kinn jár egyetemre, és ha elmondom és nem tetszek neki akkor már bánhatom oda egy beszélgető partner, egy nagyon jó beszélgető partner (egyenlőre). Mi vagyok én neki? Ismerős? Barát? Annál több? Kevesebb egy online valaki? Amíg el tudok vele beszélgetni addig jó. Mindenkinek ajánlok egy ilyen embert az életébe mert a szürke hétköznapokat színnel tölti meg, akivel csak úgy tudsz hülyéskedni értelmetlen dolgokon.

Beherowka

A bejegyzés trackback címe:

https://beherowka.blog.hu/api/trackback/id/tr7214359031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása